mandag den 4. juni 2012

Fars dag på trapperne!

Tjah... Nu har vi jo fået en "søn" og så må Scor jo give sin far en fars dags gave!
Han - manden - var nød til selv at hente den, sådan en er jo temmelig tung!
Så han har fået den og den er samlet (de par skruer!) og i morgen - på Fars dag, skal han bruge den for første gang!
Han er allerede glad for den, se selv ;-))

Se de her 2 hyggefyre!

Så nu ser jeg frem til at skulle spise grill mad det meste af sommeren, for ikke at tale om vinteren ;-)) ikke nok med at det minimerer bruget af køkkenet, men det er jo også fedtreducerende og det tager vi nok ikke skade af ;-))

Derudover er garnet kommet til mandens sweather. Jeg har bestemt mig for at strikke denne her!

Drops kommer med nogle fantastiske modeller efter min mening, og det er længe siden jeg har strikket en model med snoninger. Så nu skal det være! Der går ca 28 nøgler til og de er kommet hjem. Drops havde tilbud i sidste måned (maj) og der nåede jeg lige at bestille garnet ;-) Der er jo lidt forskel på om man skal give 22 kr pr. nøgle eller 15 kr - især når der skal bruges 28!

Valget af farve er faktisk den lysgrå som den i forvejen er strikket i ;-))

Forøvrigt er vi gået igang med højtlæsning igen... Vi er startet forfra på Harry Potter serien, så mon ikke jeg bliver færdig med trøjen i løbet af mandesn højtlæsning??? Der er ialt 7 bøger - nogen  ordentlige moppedrenge ;-)))))))))

1 kommentar:

  1. Glæder mig til grillmad. Vi ses senere. Nu må jeg finde på noget andet at mobbe Klaus med.

    SvarSlet